Merkstrategie

1 Posted by - 6 maart 2014 - Marketing & Communicatie

Een mooi en sterk merk

Een mooi merk is nog geen sterk merk.
Een sterk merk is als een vriend of vriendin voor de doelgroep. Mensen houden ervan en zijn loyaal. Met andere woorden, ze komen terug speciaal voor jouw merk.

Vanuit onze jarenlange ervaring, inspireren we u graag bij het ontwikkelen en versterken van merken.

‘nice to know
Demarrage heeft voor de volgende merken opdrachten gedaan:
Verkade – Nederlandse Spoorwegen – CenterParcs – Appelsientje – CoolBest – Junior Academie – VT Wonen – LookForward – Weekblad Prive – Haagse Scholen – KRO – NCRV – RusProject – Gemeente Bergen op Zoom – TVFilm – MTM – Westland Kaas – BLMC Logistics – Visumma – Veronica Magazine – Opzij

Demarrage werkt aan vernieuwing die bijdraagt aan rendement en een positief imago.
Ook toe aan meer rendement en een sterker merk ? Bel of mail ons. Wij komen graag in gesprek.