Vernieuwing

Demarrage werkt aan vernieuwing die bijdraagt aan rendement en een positief imago.

Hieronder een greep uit vernieuwingsprojecten die Demarrage met succes heeft afgerond:

MERK DOELRENDEMENT
Mr. Muscle - schoonmaakgemak voor de werkende vrouw – on-top-of omzet – nieuw merk
BMW – co-productie – eerste website met life-beelden AutoRai – stimuleren AutoRai bezoek BMW – word-of-mouth – versterken merk
NS Samenreiskorting – met korting reizen voor particulier – verhogen omzet – positief imago
NS Webportal acties – acties voor treinreizigers – verhogen omzet – positief imago
Appelsientje – kindersap kleine pakjes – on-top-of omzet – instroom kinderdoelgroep – nieuw merk
CenterParcs- dynamische informatie over park en features voor web-bezoeker- verhogen online boekingen – verstevigen merk
Gemeente Bergen op Zoom – citymarketing; Een aantrekkelijke stad voor toeristen, bewoners, bedrijven – instroom mensen en verhogen bestedingen ter plekke – verstevigen stadsnaam (merk)
NS Libelle Zomerweek – bereibkaarheid nieuw evenement voor bezoeker – extra omzet – positief imago
NS Gay-parade – reisgemak internationale bezoeker parade – extra omzet – positief imago
Veronica Magazine – acties werf en behoud – instroom en behoud van lezersgroep – oplage-behoud
Muizenhappen (Maaslander) – kinderkaas portieverpakt – on-top-of omzet – instroom kinderdoelgroep – nieuw merk
Dier&Co (Verkade)- kinderkoekjes portieverpakt – on-top-of omzet – instroom kinderdoelgroep – nieuw merk
Hartige Sultana – hartige variant voor de hartig-liefhebber – on-top-of omzet – nieuwe segment binnen doelgroep – versterken merk
VT-Wonen – sealcaties korting voor lezer- actie-omzet – verstevigen merk
VT-Wonen – acties werf en behoud – instroom en behoud van lezersgroep – oplage-behoud
Haagse Scholen – toegevoegde waarde voor het kind en de ouder(s)- instroom leerlingen breed – bewaken omzet – verstevigen merk
TV-Film – aantrekkelijke cadeau-acties online voor consument – hoge instroom lezers/leden – behoud ledenstatus
Weekblad Prive – Helemaal bij met de sterren voor consument – radio – instroom en behoud lezers – positief imago
ViSumma – nieuwe tool ‘dashboarding’ kpi’s voor controllers – start-up – genereren omzet – nieuw merk
LookForward – herkenning onderscheidende aanpak administratie en strategie voor bedrijven – herpositionering – verhogen omzet – professionaliseren merk
Mikro-Gids – Gaat verder dan het tv-programma voor consument – instroom en behoud lezers – positief imago